Kotimainen perheyritys
Laaja valikoima urheiluun
Toimituskulut alk. 1,90€
Toimitus 24h sisällä tilauksesta


Artikel‪» Wintersport‪» Skifahren‪» Laskettelulasit (Jopa -50% ALESSA)‪»

Giro Index 2.0 OTG skibrille

Giro Index 2.0 OTG skibrille


Preis
129,00 + versand- und Zahlungskosten
MwSt. im Preis enthalten 24 %


Anzahl
stck



Farbe
Schwarz(linssi: Amber Scarlet)


Anderes Attribut
Linssit/filtterit ; S2 (yleissään linssi, mukautuva)


Farbe: Schwarz(linssi: Amber Scarlet)
Anderes Attribut: Linssit/filtterit ; S2 (yleissään linssi, mukautuva)

Geschäftim Regal0 stck
Im Onlineshop erhältlich0 stck


Sie können nicht mehr als die Anzahl der Artikel bestellen, die wir auf Lager haben.
Verfügbarkeit
Ungefähr 3 - 15 tag(e) seit der Bestellung. Die Zuverlässigkeit der Schätzung ist gut.

Verfügbarkeit auf Lager
Ich möchte benachrichtigt werden, wenn dieser Artikel auf Lager ist


Artikelbeschreibung
Laadukas Vivid-linssi ja OTG (over-the-glass) tuovat tähän laskettelulasiin käyttömukavuutta!

Index 2.0™ sisältää hienostuneen over-the-glasses -tekniikan lisämukavuuden lisäämiseksi. Muotoiltu sisätila, jotta silmälasit mahtuvat paremmin kehyksien sisään painamatta kuitenkaan päätä.

HAVAINTO JA SUORITUSKYKY
Ensiluokkainen VIVID-linssi, jossa on ZEISS®-optiikka, parantaa näkyvyyttä kontrastin ja luottamuksen lisäämiseksi. Zeissin kehittämä patentoitu Vivid-linssi antaa täyden UV-suojan ja samalla optimaalisen näkyvyyden millä tahansa kelillä. Saat miksimaalisen kontrastin lumesta huolimatta ja heijastukset jäävät pois.

Index laseissa on myös saumaton yhteensopivuus Giro-kypärän kanssa, kolmikerroksinen kasvovaahto, jossa on mikrofleece antamassa pehmeän tunteen kasvojasi vasten sekä huurtumista estävä pinnoite.

Linssin sävy: Amber Scarlet
Linssit/filtterit ; S2 (yleissään linssi, mukautuva)

Die geschätzte Größe des verpackten Artikels oder die Größe der Verpackung 230 x 120 x 120 mm.


Age
Erwachsene


Geschlecht
Unisex


Material
Vivid by Zeiss -linssit


Gewicht
0,8 kg(Beinhaltet das Gewicht die mögliche Verkaufsverpackung)


Kommentare
Hinterlassen Sie einen Kommentar

Marke